fbpx

Roltek Garanti & Onarım

Roltek Garanti & Onarım hizmetimizde ürünlerimiz 24 aylık bir garanti süresi ile birlikte gelir, bu süre içerisinde işlevsellikleri garanti altındadır. Teknik uzmanlarımız, sorunları çözmek ve cihazlarınızı en üst performansta tutmak için hızlı ve güvenilir çözümler sunar. Ürün güvencenizi sağlamlaştırmak ve teknik destek alanındaki her türlü yardım için hemen bize ulaşın, size en kısa sürede en optimal çözümü sunalım. 

Lütfen, garanti süresi sonrası onarım hizmetlerimizin de mevcut olduğunu unutmayın.

  • Ancak, bir ürün garanti süresi içinde çalışmayı durdurursa, birkaç seçenek mevcuttur:
  • Ürün tamir edilebilir.
  • Yeni bir ürünle değiştirilebilir.
  • Alternatif olarak, aynı işlevi yerine getiren eşdeğer, tamir edilmiş bir ürünle değiştirilebilir.
  • Eğer orijinal ürün ömrünü tamamlamışsa (EOL) ve artık mevcut değilse, aynı işlevi yerine getiren farklı bir ürünle değiştirilebilir.
  • Lütfen, ek bir sözleşmeyle uzatılmış bir garanti süresi için ayrıca anlaşma yapılabilmesi mümkün olduğunu unutmayın.

Garanti Feragatnamesi

  • Müşteriler, ürünün arızalı olması, sipariş montajı veya imalat hatası nedeniyle iade etmelerine izin verilir.
  • Ürünler eğitim ve tecrübeye sahip personel tarafından kullanılması amaçlanmaktadır.
  • Garanti, kazalar, kötüye kullanım, istismar, felaketler, yetersiz bakım veya uygun olmayan kurulum nedeniyle oluşan kusurları veya arızaları kapsamamaktadır. Ayrıca, kullanım talimatlarına uymama (uyarıları dikkate almama dahil) veya amaçlanmadığı ekipmanlarla kullanımı nedeniyle oluşan kusurlar veya arızalar da garanti kapsamında değildir.
  • Garanti, ek ürün ekipmanları (örneğin, güç kaynağı, güç kablosu, antenler) için geçerli değildir, ancak aksesuar varışta kusurluysa garanti kapsamındadır.
  • Garanti, dolaylı hasarlar için geçerli değildir.

Aşama 1: Sorun Tespiti

Bize telefonla ulaşın, ürünle ilgili sorununuzu açıklayın ve garanti süreci hakkında bilgi alın.

Aşama 3: Ürünü Kargolama

Size belirtilen kargo şirketine ürünü talep edildiği şekilde teslim edin.

Aşama 2: Ürünü Paketleme

Ürününüzü size gönderildiği şekilde paketleyin ve üründeki sorunu belirttiğinizden emin olun.

Aşama 4: İşlem bitti

Tüm yapman gereken buydu. Ürünü inceledikten sonra uzmanlarımız sizi arayarak bilgi verecektir.

Roltek Yardım Merkezi

Aradığınızı bulamadınız mı?

Hemen arayın ve destek alın : +90 (850) 305 12 20